CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Jumaat, 20 Disember 2013

Famemas di Sukan SEA Myanmar 2013

Kontinjen negara sedang menerima 'tonik tambahan' di Sukan SEA di Myanmar ketika ini apabila sekumpulan penyokong fanatik tempatan iaitu kumpulan sorak Kelab Famemas kini berada di negara berkenaan, sepanjang temasya itu berlangsung. 
Penyokong Malaysia di Myanmar.
Penyokong Famemas semasa menyokong Harimau Muda.
Pengerusi Kelab Penyokong Sukan Malaysia (Famemas), Lee Hui Seng berkata kempen menyokong kontinjen negara itu adalah kali keenam dilakukan kumpulan berkenaan, kepada atlet kebangsaan pada temasya dwitahunan itu."Kumpulan penyokong kami cenderung menyertai pelbagai temasya sukan kerana ia memberi peluang kepada kami memberi sokongan kepada pelbagai jenis sukan yang disertai atlet negara.
Famemas dan Team Malaysia sedang memberi sokongan kepada atlit negara yang sedang bertanding.
Kumpulan Famemas.
"Ketika ini kami adalah peminat tegar sukan Malaysia sedang berkhidmat kepada negara dengan memberikan sokongan kepada wira-wira sukan kita di Myanmar," kata Lee Hui Seng lagi. Sebelum ini, kelab penyokong Famemas pernah memberi sokongan semasa Sukan SEA di Vietnam (2003); Filipina (2005); Thailand (2007); Laos (2009) dan Indonesia pada 2011.
TokMo sedang menyokong pasukan pingpong negara.
Di gelanggang kapal layar.
Selain itu, Lee Hui Seng berkata kumpulan Famemas ini juga pernah memberi sokongan kepada atlet negara semasa Sukan Asia 2002 di Busan, Korea Selatan; Sukan Asia di Doha, Qatar (2006) dan Sukan Asia di Guangzhou, China (2010).
Malaysia Boleh!
Kumpulan Famemas semasa di Bandaraya Yangon.
En Lee Hui Seng berkata antara sukan yang telah mendapat sokongan padu daripada kelab Famemas ialah olahraga, sepak takraw, renang, terjun dan bola sepak. Lee dapati kebanyakkan atlet negara telah menampilkan prestasi yang terbaik pada Sukan SEA Myanmar kali ini kerana Famemas sentiasa berada di belakang untuk memberi sokongan kepada mereka. 

0 Komen Anda: